עורך דין לדיני משפחה

ניסוח הסכם ממון

לקראת החתונה המתקרבת, ובמקרים מסוימים גם אחריה, מחליטים זוגות רבים לחתום על הסכם ממון. מטרתו של הסכם הממון ברורה, והוא נועד להגדיר מראש כיצד יחולק הרכוש המשותף כמו גם הרכוש אשר עמו הגיע כל צד בתחילת הקשר. עורך דין לדיני משפחה מסייע בניסוח הסכם המותאם לצרכי בני הזוג ומקובל על שניהם, ובעיקר בהגדרת הסכם ברור שאינו מותיר מקום לספק. הסכם זה יקבל, כמובן, גם תוקף של פסק דין מבית הדין לדיני משפחה.

צוואות וירושות

אחד הנושאים המשמעותיים ביותר הוא נושא הצוואה, והורים רבים מקפידים לנסח אותה בשלב מוקדם יחסית. עם זאת, חשוב להכיר את דרישות החוק כדי לחסוך חיכוכים ודילמות בבוא היום, וגם כאן יש משמעות עצומה לנוכחותו של עורך דין לדיני משפחה. במקרים שבהם נפטר אדם ללא צוואה, הרי שחוק הירושה קובע במפורש מי הם היורשים החוקיים ומה זכאותם. במצב הזה עשויות לעלות התנגדויות שונות, והליווי המשפטי הוא קריטי. על מנת למנוע הגשת תביעות משפטיות בעתיד, מומלץ לנסח צוואה אצל עורך דין לענייני משפחה אשר בקיא בכל ההלכות והפסיקות החדשות בעניין.

דיני משפחה
תחומי עיסוק נוספים של עורך דין לדיני משפחה

לצד כל אלה, עורך דין לדיני משפחה מעניק ייעוץ משפטי וליווי במצבים רבים אחרים. מתביעות רכוש ועד לקבלת צווי הרחקה, מהליכי גישור ועד התמודדות מול סרבני גט, עורך הדין המנוסה הוא הכתובת הטובה ביותר. עו"ד משפחה רם יוגב מלווה את לקוחותיו בכל שלב, בכל צעד ובכל אתגר. בין אם אתם עומדים להתמודד עם הליך גירושים, מנסים לפתור סכסוך בתוך המשפחה או עמלים על הכנת צוואה.

הניסיון העשיר והמומחיות של עו"ד רם יוגב הם שיאפשרו להשיג את התוצאה הטובה ביותר.

עו"ד רם יוגב הינו עורך דין בעל ניסיון שלך 22 שנים בתחום המשפחה, ושל 16 שנים בתחום הגישור בענייני משפחה. עו"ד רם יוגב בעל תעודת מגשר, מגשר בענייני משפחה, ומגשר בסכסוכים רב דוריים.

ניתן להגיע לפגישת ייעוץ ללא התחייבות.

דילוג לתוכן