עורך דין לענייני גירושין

מי זקוק לו?

אנחנו מקבלים לא מעט החלטות גדולות במהלך החיים, אבל אין ספק שההחלטה על פירוק התא המשפחתי היא אחת המשמעותיות ביותר. מעבר להשפעות הרגשיות שלה על בני הזוג, היא עשויה להשפיע במידה רבה גם על גורמים רבים אחרים, בוודאי כאשר התא המשפחתי כולל גם את הילדים הצעירים. אם כן, רגע לפני שאתם ניגשים לתהליך שממילא איננו פשוט, ובעודכם מתלבטים האם עורך דין לענייני גירושין נחוץ לכם, כדי להבין את המשמעות שלו, ואת ההשפעה שלו על הדרך הצפויה לכם, ועל היום שאחרי, כשהסכם הגירושין ייחתם וכל אחד יפנה לדרכו החדשה.

עורך דין לענייני גירושין והאינטרסים שלכם

במסגרת הפרידה הרשמית ביניכם, יש המון נושאים שדורשים התייחסות ותשומת לב רבה. מחלוקת הרכוש ועד למשמורת על הילדים, לכל אחד מבני הזוג יש צרכים, רצונות ומטרות משלו. תפקידו של עורך דין לענייני גירושין הוא לשפר עמדות ולהגיע להסכם גירושין שיעניק לכם את המקסימום האפשרי. מהגדרת דמי המזונות, דרך חלוקת הנכסים והכספים המשותפים, ועד לקביעת זמני שהות ומשמורת, כל אלה נכללים בהסכם כמובן, וכדי להשיג את המקסימום האפשרי חשוב להיעזר בגורם מקצועי ומיומן שמכיר היטב את כל החוקים והתקנות, ואת כל הדרכים לקבל כמה שיותר בתהליך הזה.

גירושין
עורך דין לענייני גירושין וההתנהלות מול הצד השני

בין אם ההחלטה להתגרש התקבלה מתוך החלטה משותפת לסיים את הזוגיות, ובין אם צד אחד בחר בכך מכל סיבה באשר היא, ההתנהלות בין הצדדים רגישה במיוחד בשלב הזה. עורך דין לענייני גירושין הוא זה שאמור לייצג אתכם מול בן או בת הזוג, ובפרט מול עורך הדין של הצד השני. זאת, תוך הבנה כי לכל צד דרישות משלו ואינטרסים אישיים, ומתוך היכרות מעמיקה עם כל החוקים המשולבים בתהליך הזה. הליך הגירושין הוא ייחודי ושונה בישראל, בעיקר משום שהוא משלב בין הלכות לדין אזרחי, והשליטה במרחב הזה קריטית. ניסיון, רגישות ומומחיות הם אלה שנדרשים כאן יותר מכל.

הליך הגירושין והחיים שאחרי

חשוב לזכור כי הליך הגירושין הוא רק שלב אחד בדרך הצפויה לכם. לאחר שהדיונים המשפטיים יסתיימו, כשההסכמות יושגו ובפרט כשהגירושין יאושרו וייכנסו לתוקף, תצטרכו להמשיך קדימה ולנהל חיים חדשים שבהם הילדים ממשיכים לחבר בין הצדדים. כדי להגיע אל הנקודה הזו כשאתם בעמדה הטובה ביותר וכדי שתוכלו לפעול באופן מושכל להשגת המטרות שלכם, עורך דין לענייני גירושי הוא זה שיעזור לכם הן בבניית האסטרטגיה בראשית הדרך, והן בהגעה להסכם שישיג עבורכם את המקסימום. עו"ד רם יוגב, עם למעלה מ-20 שנות ניסיון, ומגשר מוסמך מאז 1993, ילווה אתכם בכל שלב בתהליך במטרה להפוך אותו למכבד הרבה יותר, עם מינימום כאב ונזקים לכל המעורבים.

ניתן להגיע לפגישת ייעוץ ללא התחייבות.

דילוג לתוכן