מי צריך עורך דין לענייני משפחה?

ולמה הבחירה כל כך חשובה?

כל אדם אשר שוקל לסיים את נישואיו, ומעוניין לקבל רקע על מצבו, זכויותיו, ועתיד הילדים במידה וישנם. הרבה נשים וגברים מגיעים למשרדנו עם מידע מוטעה אשר קיבלו מבן הזוג השני ואו מחברים ו/או משפחה, אשר ברוב המקרים לא מתקשרים עם המציאות המשפטית אשר נהוגה במערכת בתי המשפט לענייני משפחה ומערכת בתי הדין הרבניים בישראל. משכך יש להתייעץ עם עורך דין מנוסה בענייני משפחה ובניהול הליכי גירושין, לפני קבלת החלטה ולצורך קבלת מידע מהימן ומדויק.

לפני הכול: ייעוץ משפטי

אין ספק כי הליך הגירושין אינו נעים לבני הזוג, לילדים או לסביבה הקרובה. עם זאת, ייעוץ עם עורך דין לגירושים – עוד לפני שיוצאים לדרך – הוא צעד חשוב שיאפשר לכם להיכנס למהלך הזה בעיניים פקוחות לרווחה. עו"ד רם יוגב, הינו עורך דין לענייני משפחה בעל ניסיון של 22 שנים, ומגשר משנת 2002. עו"ד רם יוגב יספק לכם ייעוץ מקצועי מהשורה הראשונה ויחד תוכלו להגדיר אסטרטגיה ברורה ויעדים מדויקים.

מזונות במשמורת משותפת
עורך דין לענייני משפחה דואג לאינטרסים שלכם

באופן טבעי, לכל אחד מהצדדים העדפות משלו ומטרות אישיות העומדות לנגד עיניו בתחילת הדרך. חשוב לזכור שיש המון החלטות הרות גורל לקבל יחד עם לקבל עם הבחירה לפצל את התא המשפחתי, מקביעת משמורת וזמני שהות על הילדים – ועד לחלוקת הרכוש המשותף שנצבר. בנוסף, גם דמי המזונות הם מרכיב קריטי המשפיע על בני הזוג ועל הילדים. עורך דין לענייני משפחה הוא זה שפועל מתוך אסטרטגיה ברורה ובמטרה להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבורכם, כדי שביום שבו ייחתם הסכם הגירושים ותצאו לדרך חדשה, תדעו שאתם מקבלים את המקסימום האפשרי עבורכם.

משמורת והחזקת ילדים, וחלוקת הרכוש המשותף

שני הנושאים המרכזיים בהליך גירושן אשר בדרך כלל מהווים את גדר המחלוקת בין הצדדים. חשוב מאוד להגיע פסק דין ו/או הסכם אשר ישרתו אתכם ואת ילדיכם בראייה צופת עתיד- עד הגיע הילדים לגיל 18 ו/או 23. עו"ד רם יוגב מתמחה בניהול תיקי גירושין קשים ומסועפים, לאו ניסיונו הרב והכשרתו כמגשר.

ניתן להגיע לפגישת ייעוץ ללא התחייבות.

דילוג לתוכן